• Català
  • Castellano
  • English
Web de Turisme de Formentera
Àrees Urbanisme, Turisme i Activitats econòmiques Artesania, Comerç, Fires i Mercats

Premis campanya Nadal Compra a Casa

nadal-compra-a-casa1El Consell de Formentera i la Pimef han lliurat avui el primer premi de la targeta regal que es va sortejar amb motiu de la campanya ‘Al Nadal Compra a Casa’. La consellera de Comerç, Ana Juan, ha entregat la targeta regal de 200 euros a l’afortunat guanyador, Luigi Piacenzi, en presència de la gerent de la Pimef, Lidia Alvarez. El segon premi, de 100 euros, ha estat per Neus Marí Riera.

Els avantatges de comprar al petit comerç de l’illa continuen els pròxims mesos amb la nova campanya d’hivern impulsada des del Consell i Pimef. Així, totes les compres que es realitzin en un dels establiments adherits al programa Compra a Casa durant l’última setmana de cada mes (gener, febrer i març), podran accedir al sorteig d’una targeta amb un saldo cadascuna de 50 €.

Per poder accedir al sorteig han de fer una compra mínima de 15€. El sorteig del mes de gener es realitzarà la primera setmana de febrer; el de febrer, la primera setmana de març; i el de març, la primera setmana d’abril.


15 de gener de 2020
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

Sis restaurants i quatre productors locals mostren la gastronomia de Formentera a ‘Madrid Fusión’

foto 2019 formentera gastro 3El Consell de Formentera, a través de l’àrea de Promoció Turística, participa des del dilluns que ve fins al dimecres en una nova edició de ‘Madrid Fusión’, la fira gastronòmica referent del panorama estatal. En aquesta edició s’ha ampliat la representació formenterera, així com l’espai expositiu del Consell en una fira que enguany se celebra a l’Ifema. La representació illenca estarà encapçalada per la presidenta del Consell i consellera de Promoció Turística, Alejandra Ferrer, que anirà acompanyada pel cap de Promoció Turística, Carlos Bernús, dos tècnics del Consell, cuiners de sis restaurants de Formentera, un productor d’oli, un altre de peix sec i representants de les dues bodegues de vi de l’illa.

Durant els tres dies de durada de la fira, cada jornada dos restaurants diferents oferiran un showcooking o degustació, on els productes locals tindran un protagonisme especial, com l’anyell, que estarà present en alguns dels plats que elaboren els cuiners, el vi, l’oli o el peix sec. “‘Madrid Fusión’ és una gran oportunitat per fer més visible la nostra gastronomia, mostrar la qualitat dels nostres productes i la gran oferta de restauració que tenim a Formentera, de la qual poden gaudir els nostres visitants”, ha senyalat Alejandra Ferrer.

La presidenta del Consell ha agraït la col·laboració dels restaurants presents a la fira, Vogamarí, Quimera, Can Pascual, Can Vent, Aigua i Sal i Molí de Sal, així com les bodegues Terramoll i Es Cap de Barbaria i els productors locals l’oli de Sa Tanca d’es Clot i el Peix Sec de Formentera.

A més, enguany el Consell de Formentera ha incrementat l’espai expositiu a la fira, que passa de 12 a 24 metres quadrats, cosa que permetrà als cuiners gaudir d’una cuina més àmplia per elaborar els plats.

Nou mapa ‘Formentera Slow Food’
A l’estand de Formentera en ‘Madrid Fusión’ es donarà informació turística general de l’illa, i també concreta del segment gastronomia, com el llibre “Sabors de Formentera” editat l’any 2019, i nous materials, com el mapa anomenat ‘Formentera Slow Food’ on s’especifiquen els productors i els comerços de producte de quilòmetre zero de l’illa. Aquest mapa, del qual se n’han imprès 10 mil unitats, es pot trobar també en format digital al mini web informatiu www.formentera.es/slow-food, adaptat també per a smartphones. En aquesta mini web es pot trobar tota la informació sobre els agricultors de Formentera que conreen productes de l’hort, verdures i hortalisses, així com les dues bodegues, les carnisseries que ofereixen carn de bestiar de l’illa, les peixateries i els productors d’oli.

Els mapes han estat repartits als diferents comerços i es poden obtenir també a les oficines d’informació turística. “L’objectiu d’aquesta acció ha estat respondre a la demanda d’un turista que valora la procedència de les matèries primeres i està interessat a consumir i adquirir aliments de Formentera”, ha senyalat Alejandra Ferrer.

Aquesta acció promocional “Formentera Slow Food” s’inclou dins les desenvolupades amb els Segments Estratègics de Turisme (SETS) que finança l’Agència d’Estratègia Turística de les Illes Balears i ha tingut un pressupost total de 3.000 euros.

10 gener de 2020
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

Formentera promociona els quiosquets de platja que obrin durant tot l’any com a reclam per visitar l’illa a l’hivern

foto-quiosquets-31El Consell de Formentera, a través de l’àrea de Promoció Turística, ha iniciat aquesta setmana una campanya per promocionar els quiosquets de platja oberts a l'hivern. La campanya ha consistit en la creació d’un mini web informatiu, inclòs dins la pàgina web de turisme, i dissenyat específicament per a aquesta acció: www.escapada.formentera.es. En el portal es pot trobar tota la informació sobre els 8 quiosquets de platja que obrin els caps de setmana i festius durant tot l’any.

“Hem fet un recull sobre tota l’oferta de quiosquets de platja que hi ha oberts també a la temporada baixa, la seva ubicació, característiques i especialitats, perquè no només els residents, sinó també els turistes o veïns de les illes puguin gaudir d’aquest secret que amaga l’hivern a Formentera”, segons ha explicat la presidenta i consellera de Turisme, Alejandra Ferrer.

Sorteig estada a Formentera
A més, al web també s’ofereix un altre incentiu: la possibilitat de participar en un sorteig d'una estada a Formentera per a dues persones. El premi inclou 3 nits allotjament per dos persones amb esmorzar, vehicle per moure's per l'illa, bitllets de ferri i degustació de gastronomia típica en un restaurant tradicional. El sorteig es realitzarà dilluns 9 de març de 2020 i el premi es podrà gaudir fins al 31 de maig de 2020 o a partir del 18 de setembre de 2020, és a dir fora de la temporada alta.

Cal destacar que es farà promoció de la campanya a mitjans de comunicació tradicional, a xarxes i a internet. El públic a qui va destinat aquesta campanya és principalment el de les illes, principalment Eivissa, perquè coneguin un reclam més per visitar Formentera fora de temporada.

Formentera compta actualment amb 8 quiosquets que obren a l'hivern, situats al llarg de la platja de Migjorn, Es Caló des Mort, Cala Saona i Es Pujols. Aquesta acció s'inclou dins les accions desenvolupades amb els Segments Estratègics de Turisme (SETS).

12 de desembre de 2019
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

Lliurament de la targeta regal amb motiu de la jornada ‘Black Friday a Formentera’ dins el programa Compra a Casa

bllack-friday-beatriz-torresjpEl Consell de Formentera i la Pimef han lliurat aquesta setmana la targeta regal que es va sortejar amb motiu de la jornada ‘Black Friday a Formentera’ a través del seu programa de fidelització per al comerç local Compra a Casa. Beatriz Torres Tabares és la guanyadora d'aquesta targeta regal de 50 euros. Cal recordar que totes les compres a partir de 15 € que es realitzaven en els establiments adherits a Compra a Casa participaven en el sorteig de la targeta.

També, cal recordar que aquestes festes de Nadal, s'ha activat la campanya ‘Al Nadal compra a casa’, que també premia les compres que es realitzin a Formentera durant les festes nadalenques. Així, enguany per Nadal se sortejaran entre totes les compres que es realitzin durant aquest període els següents premis: 3 targetes Compra a Casa amb un saldo cadascuna de 200, 100 i 50 euros respectivament.


12 de desembre de 2019
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

Formentera es reuneix amb empreses especialitzades en turisme de luxe a la fira I.L.T.M de Cannes

promocio---fira-cannes1Formentera es promociona des d’avui i fins al pròxim dijous 5 de desembre a la fira I.L.T.M International Luxury Travel Market de la ciutat de Cannes (França). En aquesta fira, el cap de promoció de l’àrea de Turisme del Consell de Formentera, Carlos Bernús, manté trobades de feina amb agents de viatges i empreses especialitzades en turisme de luxe que s’han mostrat interessats en conèixer la nostra destinació.

Bernús ha assegurat que “tractem de captar possibles visitants d’Estats Units, Brasil, Àsia, Austràlia i Nova Zelanda, que han demanat cites amb nosaltres, i així intentem atraure tant turisme familiar d’aquestes zones, com viatgers individuals que cerquen noves experiències i tenen un poder adquisitiu alt”.

En cada trobada el responsable de promoció de Formentera mostra una presentació de la destinació en què es destaquen els atractius turístics de l’illa durant la temporada baixa així com la seva història, cultura, gastronomia i costums. En aquesta fira es presenten les destinacions turístiques més desitjables per donar oportunitats úniques als viatgers, segons ha detallat Bernús.

3 de desembre de 2019
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

Més articles...

Pàgina 5 de 35

5

Ens trobareu a:
Darrere de la Sala de cultura (Cinema)
C. de Pius Tur Mayans, 14
07860 Sant Francesc
tel. 971 32 12 75 ext.22
amaliamora@conselldeformentera.cat

Fires i Mercats d'Artesania

Reb Bio. Turisme Ornitològic

Passió per Formentera

Web oficial de Turisme (www.formentera.es)