Campanya informativa de renovació de les autoritzacions per aparcar a la zona blava i verda

El Consell de Formentera, a través de l’àrea de Mobilitat, recorda que l’autorització d’aparcament gratuït a les zones blava i verda habitualment s’han de renovar de forma anual. “Durant la declaració del primer estat d’alarma, el passat mes de març, la zona d’aparcament regulat va quedar suspesa i es va reactivar al mes de juliol. El Consell va decidir prorrogar les autoritzacions per evitar que gran part de les renovacions es produïssin durant els mesos d’estiu, coincidint amb els mesos de major activitat econòmica i major demanda d’aparcament”, segons ha aclarit el conseller de Mobilitat, Rafael González.

La renovació automàtica de les autoritzacions finalitza el pròxim dilluns amb l’inici del mes febrer. Tots els conductors que no hagin renovat l’autorització en l’últim any hauran de realitzar aquest tràmit. La renovació de les autoritzacions es produirà el següent dia laborable després de la petició.

El Consell recomana realitzar la renovació a través de la OVAC per evitar desplaçaments i gestions presencials, es pot fer en aquest link:
https://ovac.conselldeformentera.cat > Tràmits i gestions > Llicències i permisos > Sol•licitud d’autorització / renovació d’autorització de zona blava - verda. En cas de dubte o per a més informació es pot trucar al telèfon del Consell 971 32 10 87.

“Durant els primers 15 dies de febrer els controladors de l’aparcament regulat tindran com a prioritat fer una campanya informativa entre els conductors sobre la necessitat de fer aquestes renovacions perquè tots els formenterers i formentereres puguin tenir les autoritzacions en vigor”, segons ha destacat el conseller.

30 de gener de 2021
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera