Formentera promociona el seu patrimoni cultural a la World Travel Market

wtm londres 2018 1Formentera és l’única illa balear en participar també al Global European Market, el “first dates” del turisme global

Avui ha obert les portes la World Travel Market de Londres, la fira de promoció turística més important del Regne Unit, que finalitzarà el proper dimecres 7 de novembre. El president del Consell de Formentera, Jaume Ferrer, així com la consellera de Turisme, Alejandra Ferrer, i el gerent de l’àrea, Carlos Bernús, són a la City per representar i promocionar la nostra illa en aquest certamen turístic on Formentera torna a compartir espai amb la resta d’illes a l'estand de Balears.

Demà dimarts se celebra el dia de les illes a la WTM. Aquest 2018, Any Internacional del Patrimoni Cultural, Formentera aprofitarà per presentar-hi el nou catàleg de patrimoni cultural. Aquesta presentació anirà vinculada tant al patrimoni cultural, amb la riquesa que aquest representa gràcies a l’empremta de les nombroses civilitzacions que han poblat Formentera al llarg de la història, com al patrimoni natural i paisatgístic de l’illa, una característica que ens fa sobresortir com a destí turístic i que s’ha lligat amb les rutes verdes desplegades al nostre territori, unes rutes que permeten als visitants conèixer gran part del nostre patrimoni cultural i històric.

Global European Market
Així mateix, Formentera ha estat l’única illa de Balears que ha participat al GEM, Global European Market, unes jornades de cites de 12 minuts que han permès la participació del Consell en una trentena de reunions on prèviament s’escull amb qui et vols trobar i que ha servit per mantenir intercanvi de propostes amb empreses majoritàriament relacionades amb el mercat britànic, però també amb representants de la Xina, l’Índia i els EUA. “Cites molt professionals, en les quals es va molt per feina i de les que esperem que es vagi materialitzant l’interès d’aquests representants en venir a conèixer Formentera per a posteriorment comercialitzar-la com a destí turístic als respectius mercats”, ha declarat el gerent Carlos Bernús”.

D'altra banda, també s’aprofitarà la WTM per dur a terme reunions amb agents de viatges i agències de comunicació, tant britàniques com del mercat holandès i dels Estats Units, per començar a planificar l’any 2019 i l’estratègia a seguir en l'àmbit de comunicació i màrqueting. Paral·lelament, es celebraran trobades amb portals on-line i amb algunes companyies aèries.