El Consell de Formentera, per mitjà de l'àrea de Benestar Social, participa en un programa anomenat SEXTIMA que té per objectiu proporcionar formació en sexualitat al 100% dels alumnes d'Educació Secundària Obligatòria (ESO), i que es complementa amb xerrades informatives a mares i pares d'alumnes. El programa s'iniciarà aquest mateix curs 2014/2015.
La sexualitat està relacionada amb la nostra salut física i mental, i ens acompanya des del naixement, amb un rol essencial per al desenvolupament de les persones. El programa Sextima utilitza informació rigurosa, objectiva i completa a nivell biològic, psíquic i social.
Aquest programa està participat pel Consell de Formentera, el Consell d'Eivissa i l'àrea de Salut d'Eivissa i Formentera. La consellera de Benestar Social, Dolores Fernández Tamargo, ha assistit aquest matí a la presentació que s'ha realitzat a Eivissa, al costat de Mercedes Prats, consellera de Sanitat i Benestar del Consell d'Eivissa; Carmen Santos, directora mèdica d'Atenció Primària; Cristina Molina, metge especialista en planificació familiar i Belén Alvite, directora del Centre d'Estudis i Prevenció de Conductes Addictives (CEPCA).
El programa Sextima facilitarà que 4.800 adolescents de les Pitiüses tinguin més facilitat per prendre les seves pròpies estratègies de control sobre conductes sexuals i socials, que són essencials per a la seva salut.
Urbanisme i territori, Turisme i Activitats econòmiques
Urbanisme i Ordenació del territori
Infraestructures i serveis
Medi Ambient
Ordenació turística i Activitats econòmiques
Medi Rural
Mobilitat