El Consell de Formentera, a través de l'àrea de Noves Tecnologies, informa que durant el mes de maig per primera vegada des que es va implantar l’administració electrònica els tràmits d’instància genèrica fets a través de l’Oficina Virtual d’Atenció al Ciutadà (OVAC) superen en nombre als que s’han fet presencialment a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC).
En concret, entre l’1 i el 31 de maig s’han fet 362 tràmits a l’OVAC i 342 a l’OAC, “el que demostra que l’impuls a l’administració electrònica segueix avançant, i com ja ha passat en molts altres tràmits la gent s’està acostumant de fer-los per via telemàtica”, segons ha explicat el conseller en funcions de Noves Tecnologies, Rafael González.
De fet, pel que a un dels tràmits més utilitzats com és el de renovació d’estacionament regulat ja fa temps que els tràmits telemàtics superen en nombre als presencials. Per exemple, durant aquest mes de maig s’han fet 198 presencialment, i 454 a través de l’OVAC.
El conseller ha afegit que “des de l’àrea de Noves Tecnologies es continua treballant per millorar l’Oficina Virtual d’Atenció al Ciutadà i fer-la més accessible al ciutadà amb l’objectiu d’incrementar el nombre de tràmits fets online, fer una administració més eficaç i propera i estalviar desplaçaments, temps i consum de paper”.
5 de juny de 2019
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera
Urbanisme i territori, Turisme i Activitats econòmiques
Urbanisme i Ordenació del territori
Infraestructures i serveis
Medi Ambient
Ordenació turística i Activitats econòmiques
Medi Rural
Mobilitat