• Català
  • Castellano
  • English
Àrees Acció Social Cultura

Fabián Ignacio pren la paraula al Centre Antoni Tur 'Gabrielet'

L'artista argentí resident a Formentera Fabián Ignacio presenta el pròxim dilluns 5 de juny a les 18 hores l'exposició "La Palabra" al Centre Antoni Tur "Gabrielet", una mostra d'una vintena d'obres pintades amb acrílics sobre llenç amb diferents tècniques fusionades. També formaran part d'aquesta exposició algunes escultures fetes per l'artista amb argila sense coure.

La mostra romandrà oberta fins al 14 de juny, de dilluns a diumenge, d'11 a 14 hores i de 18 a 22 hores.

1 de juny de 2023
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

cartell 2023vi fabian ignacio

Exposició col·lectiva 'Habitar', una immersió artística en el teixit social local, a la Sala d'Exposicions 'Ajuntament Vell'

El Consell de Formentera, a través de l'àrea de Cultura, informa que del 29 de maig al 10 de juny a la Sala d'Exposicions "Ajuntament Vell" es podrà visitar l'exposició col·lectiva de primavera "Habitar", organitzada i promoguda per l'Associació d'Artistes de Formentera (ADAF) en la qual participen quinze artistes locals.

La urgent necessitat d'abordar el tema de l'habitatge en la nostra societat ha portat aquests artistes a unir els seus talents en aquesta exposició col·lectiva. Aquesta mostra única i diversa té l'objectiu de destacar la responsabilitat social que senten aquests artistes de compartir la seva visió sobre un tema clau i delicat com és l'habitatge i el nostre lloc dins el territori, i transformar-la en obres d'art.

Sota el concepte "Habitar", cada artista ha canalitzat les seves emocions i perspectives personals en l'obra, i es conjuguen una àmplia gamma d'estils i disciplines. L'exposició abastarà tant obres bidimensionals com tridimensionals, amb pintures a l'oli i acrílic, tècniques mixtes, fotografia, escultures de fusta, entre altres manifestacions artístiques. L'exposició col·lectiva és una oportunitat única per descobrir i apreciar el talent artístic local i la diversitat d'enfocaments sobre aquesta temàtica d'actualitat. "L'exposició és un recordatori que l'art és un llenguatge universal capaç de transcendir barreres i connectar les persones; no només brinda als artistes locals una plataforma per expressar-se, sinó que també ens convida a tots a explorar i qüestionar la nostra relació amb l'entorn que ens envolta", segons han explicat des de l'associació.

Els artistes que hi participen són: Anna Reina, Bea Cubero, Brenda Novak, Diana Masiliauska, Emilia Brussoni, Fran Lucas Simón, Laura Larocca, Lola Raya, Marc Sánchez Noé, Maria Lagrange, Maribel Escandell Guasch, Irina Zadek, Simona Colzi, Silvina Taffuri i Teresa Matilla.

L'exposició s'inaugurarà el dilluns 29 de maig a les 20.00 hores. La mostra es podrà visitar fins al 10 de juny a la Sala d'Exposicions "Ajuntament Vell" de dimarts a dissabte, d'11.00 a 14.00 hores i de 19.00 a 21.00 hores.


25 de maig de 2023
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

cartell 2023v habitar

Simona Colzi mostra l'art tèxtil de manera didàctica al Centre Antoni Tur 'Gabrielet'

L'artista Simona Colzi torna el pròxim 24 de maig al Centre Antoni Tur "Gabrielet" amb l'exposició "Madre Tierra", una mostra d'art tèxtil amb la qual Colzi ensenya de manera didàctica les tècniques que utilitza per fer les seves creacions amb el fi de sensibilitzar sobre la cura del nostre entorn. A l'exposició hi haurà una demostració de les plantes, les flors, les arrels i els minerals que fa servir l'artista per als tints naturals, i de la manera com prepara les teles, a més de peces d'art com ara quadres i tapissos de petit i gran format.

L'exposició romandrà oberta des del dia 24 de maig fins al 2 de juny. L'horari de visita és de 10.30 a 14 hores i de 17 a 21 hores de dilluns a diumenge.

19 de maig de 2023
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

cartell 2023v colzi

'Flautania', recital de flauta sola

Amb motiu de les festes de Sant Ferran, la flautista Úrsula Pomar Capó oferirà un recital de flauta sola el pròxim diumenge 21 de maig a les 20 h a l'església de Sant Ferran. "Flautania" és la barreja de tres conceptes: flauta, fantasia i lletania", segons explica Pomar. "És un viatge a través del repertori per a flauta sola des del segle XVII fins a l'actualitat", ha afegit.

Úrsula Pomar
Natural de Sóller, graduada al Conservatori Superior de les Illes Balears, a l'ESMUC de Barcelona i al Conservatori della Svizzera Italiana a Suïssa. Actualment, és professora i directora de l'Escola de Música i Dansa de Formentera.

16 de maig de 2023
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

cartell 2023v flautania

L'Escola de Música de Formentera ofereix dos concerts de corals la pròxima setmana

El dijous 18 de maig a les 19 h al jardí de ses Eres hi haurà un concert de la Coral Medikoak, la Coral Au Choeur Des Dames, ambdues de Baiona, al País Basc del Nord, i la Coral Polifònica de Formentera.

cartell 2023v corals B

El divendres 19 de maig a les 18.30 h a l'església de Sant Francesc hi haurà un concert de la Coral Medikoak i la Coral Au Choeur Des Dames.

La consellera d'Educació, Alejandra Ferrer, ha convidat a tota la població a gaudir d'aquests concerts d'entrada lliure i que "formen part de la col·laboració de l'Escola de Música i amb altres corals". "El pròxim any, la Coral de Formentera viatjarà al País Basc francés com a mostra d'aquests intercanvis que enriqueixen la nostra cultura musical", segons ha afegit.

cartell 2023v corals A

12 de maig de 2023
Àrea de Comunicació
Consell de Formentera

Més articles...

Pàgina 1 de 127

Inici
Anterior
1

Xarxa de Biblioteques

Institut d'Estudis Baleàrics

Enciclopèdia d'Eivissa i Formentera